Bokvänspaket från Nelly #10

Idag passade jag på att öppna bokvänspaket nummer tio från ingen mindre än Nelly från Nellons bokblogg. Till detta bokvänsbyte var temat: Gröna omslag. Som vanligt skickar vi en lista till varann med titlar vi kan tänka oss inom temat och sedan är det alltså någon av dessa titlar vi bestämmer oss för att skicka den andra. Med bokpaketet kommer också en ledtråd och jag fick: ”Författaren hade flera gröna omslag”. För att få reda på vilken bok jag fick mer exakt, kolla in paketöppningen:

Nelly har redan öppnat paketet hon fick av mig i samma tema. Vill man veta vad jag skickade kan man klicka här.

Ja, och så nämner jag en författarlista och den jag menar är listan med nyfikenheter som jag varit halvbra på att uppdatera då tanken är att olästa författare jag är nyfiken på ska stå med i denna lista!

Som jag hälsar i videoklippet: Glad påsk! ♥

Kommentera gärna!

