Sommarlov med Kulturkollo:

Jag har också uppmärksammat Sommarlov med Kulturkollo hos Kulturkollo:


Jag hade tänkt hänga på detta jag med (på Instagram) och kanske även här. Jag uppdaterar nog inte varje dag på Insta, men kanske var tredje och kör flera bilder på samma gång. Det är grundtanken. Men sedan får vi se vartåt det barkar. Är det någon som inte följer mig på Instagram, men skulle vilja kika in på mitt konto (som också är mer personlig och inte bara bokrelaterat), som ni ser heter jag elinaannie.

#sommarlovmedkulturkollo

Kommentera gärna!

