Boktips…

…mottages tacksamt inför söndagens tripp till bokmässan då jag hoppas inte undgå allt för många bra böcker väl på plats.

Det behöver inte vara boktips som rör det mest nyutgivna, men det får mycket gärna vara detta också!

Bra att veta vid tipsgivning:

– Jag läser just nu mycket skräck och rysare.
– Jag har en stor förkärlek för ungdomsromaner.
– Jag har kärat ner mig en hel del i vissa serier (tecknade that is och i bokligare form).
– Jag gillar novellen en hel del som format (ganska oavsett genre)!
– För mig kan vanliga romaner, typ drama, också fungera.
– Jag föredrar att läsa på svenska.

Sitter någon inne med andra tips rörande bokmässans söndagsprogram eller liknande – bring it, för all del!

Kommentera gärna!

