Bellas WTJ:

Ja, nu var det ett tag sedan den anlände tillbaka till BellaBellas bokblogg – hennes WTJ, Wreck This Journal, av Keri Smith, närmare bestämt. Och jag har ju missat att göra det där inlägget jag hade tänkt göra för länge sedan, men jag kom och tänka på det nu:

Jag deltog med två stycken bidrag till just Bellas Wreck This Journal – sidan med girlanger och sidan med månen och stjärnorna. Jag tycker fortfarande att det här var ett oerhört roligt och spännande inslag i vardagen och jag tycker fortfarande att det var ett riktigt roligt och kreativt initiativ! ♥

2 thoughts on “Bellas WTJ:

  1. Bella skriver:

    Vad kul att du gillade det! Var riktigt roligt att bläddra igenom den, gör det fortfarande lite då och då. Tack för att du ville vara med 😀

Kommentera gärna!

