Novemberläsningen:

Novemberläsningen består av följande utlästa verk:

  • Four – Veronica Roth
  • Italienska skor – Henning Mankell
  • Yuko – Jenny Milewski
  • Utvandrarna – Vilhelm Moberg (lättläst)
  • Felice – Lupina Ojala (novell)

Med andra ord lästes fem verk ut i november månad som motsvarar cirka 1020 sidor.

Bästa läset denna månad korar jag Felice till och det verk jag kanske gillat allra minst denna månad kan nog vara Utvandrarna även om nu också den berättelsen är bra, viktig och intressant…

Jag hoppas att jag ska ha ork och tid att både läsa, recensera och uppdatera bloggen lite mer nu i december, men jag lovar samtidigt ingenting. I december ser jag annars mig själv ha en fin månad tillsammans med katterna, sambon, släkt, vänner och goda böcker. För att inte tala om att jag kommer att ha en ganska ovanlig jul, i alla fall med tanke på hur jag trodde att mina jular skulle se ut från och med lärarexamen 2013…

I december tekalendrar jag mig för övrigt fram till julafton precis som förra året!

Kommentera gärna!

