Bokvänspaket #11 från Nelly

Äntligen blev det dags att öppna det elfte bokvänspaketet från käraste Nelly från Nellons bokblogg. Temat den här gången var: Vita omslag. Min ledtråd för detta bytet blev: ”En svensk författare har skrivit boken och titeln får mig (Nelly) att tänka på skolan”.

Vill ni se vad Nelly fick av mig på bokvänstemat: kika här.

Jag är långt ifrån perfekt när jag spelar in mina videos (delvis tack vare mina katter som gärna har något fuffens för sig när jag ska spela in – idag bjöds det på benbuffar och i början kom jag nästan av mig när en av dem försökte bryta sig in i en av garderoberna, vilket ni i alla fall inte hör på videon), men vad gör väl det:

Detta var dessutom första inspelningen utan sambo på plats att vägleda mig om jag blir nervös. Jag fick till det ganska bra ändå och nu kan det väl bara bli bättre framöver om jag faktiskt stod på egna ben idag?

Tack för boken, Nelly! Och trevlig söndag och trevlig läsning, allesamman!

Kommentera gärna!

