Februariläsningen:

Ja, vad ska man säga om mig och min relation till läsningen i februari. Det känns som om det nästan alltid blir något i stil med just detta:

  • Johannes Pinters 1007
  • Mikael Strömbergs Vad gör dina barn när du sover?

Två verk och cirka 547 sidors läsning bestod februari av. Dock får jag vara lite rättvis mot mig själv och tänka att det oftast är i februari jag är som allra tröttast på året och i år har jag dessutom påbörjat min tjänstledighet och testar nytt jobb samt läser jag en del facklitteratur…

Bäst den här månaden är utan tvekan: Vad gör dina barn när du sover? Men jag tänker inte avslöja för mycket innan recension dyker upp på bloggen…

I övrigt och med fokus på mars hoppas jag på lite mer soltimmar, lite mer läst och lite mer känsla av att verkligen landa på jobbet. Och redan nu känns det som att alla de tre delarna har visat lite av sin ljusa sida…

Kommentera gärna!

