Jag har stöttat ”Bladen brinner” – har du?

Idag kickade kickstarterkampanjen för att möjliggöra poddidén Bladen brinner – en podd som kommer rikta sig till vuxna, en podd om barn- och ungdomsböcker och en podd som jag är så peppad på att få uppleva i verkligheten! Författarna Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck står bakom idén och nu behöver de stöd från OSS – ja, OSS – för att kunna göra podden till verklighet redan i höst:

Jag har bidragit med den slant kan kunnat undvara och jag hoppas att vi som tror på den här podden kan bidra med de små slantarna tills Bladen brinner-kampanjen når sitt mål eller till och med längre? Redan idag har det stöttats en del och jag är i alla fall säker på att podden kommer bli verklighet i höst och jag därför SÅÅÅ (!) peppad!

Kikar ni in på kampanjen kan ni dessutom se att olika slantar kan ge något tillbaka till den som backat upp med pengar. Jag kommer exempelvis att erhålla en snygg tygkasse! Men kanske är någon intresserad av att komma på invigningsfesten, att erhålla ett bokpaket för ett barn i sin närhet eller varför inte hedras med en framtida bokkaraktär med ens eget namn?

 

Kommentera gärna!

