”5 days to go” om man vill stötta upp ”Bladen brinner”!

Ja, nu tjatar jag kanske en himla massa enligt några…

…men i maj kickade alltså kickstarterkampanjen för att möjliggöra poddidén Bladen brinner igång! Bladen brinner är en podd som kommer rikta sig till vuxna, en podd om barn- och ungdomsböcker och en podd som jag numer vet är säkrad en säsong 1 och kan (med hjälp av några få bidrag till) säkras en säsong 2! Just nu är det ”5 days to go” innan kampanjen stänger, så ännu går det alltså att bidra med en liten slant! Initiativtagare samt programledare är inga mindre än författarna Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck!

För en liten film om poddidén – kolla här nedan:

Jag har sedan innan själv bidragit med en liten slant, som jag här om dagen ändrade, så jag satsade större slant och knep åt mig mer än bara den där tygkassen. Fortfarande kan man skänka en slant, erhålla en snygg tygkasse eller få tygkasse plus bli inbjuden till invigningsfesten. Så om du inte bidragit med i alla fall en liten slant – what are you waiting for?

Är fler lika peppade över podden som mig för övrigt?

Kommentera gärna!

