Juniläsningen:

I juni månad lästes följande titlar ut:

739 sidors läsning blir de fyra utlästa verken.

Bästa läset under juni månad är utan minsta lilla tvekan 100 hemskaste som har flyttat in i älsklingshyllan! ♥ Där hör den hemma och jag vet redan nu, för det har jag på känn, att den kommer bläddras i mycket och att jag kommer gå till denna ”bibel” för framför allt boktips.

I övrigt fastnade jag under juni månad i Vaughans & Staples ganska så vrickade, men ändå inte vrickade tecknade serie – Saga-albumen (volym 1 samt 2). I juli kommer jag ha ambitionen att läsa volym 3 till och med volym 5 som jag lånat från biblioteket. Och Angerborns Tredje tecknet var sådär mysryslig som jag hade hoppats och jag blev med detta sagt inte besviken på juni månads läsning det minsta… Möjligtvis hade jag hoppats på fler antal utlästa verk samt fler antal sidor, men vad gör väl det när jag trivts med juni månad som helhet.

I mitten av juli väntas min semester – 4 veckor gemensamt med sambon. Jag hoppas på lite ljumna läskvällar och kanske en och annan lässtund i skuggan en solig dag. Och bortser jag från läsning och böcker, så hoppas jag på riktigt fina veckor med sambon samt andra nära och kära.

Kommentera gärna!

