Bokvänspaket #12 från Nelly

Nu idag, äntligen, fick jag tid att öppna bokvänspaketet från Nelly på Nellons Bokblogg! Jag har känt mig något stressad över att ha haft svårt att hitta tiden för inspelning och öppning (i och med att jag allra helst är ensam hemma). Nelly har nämligen redan öppnat sitt paket och det gjorde hon redan i slutet av juni. Och den här söndagen fick jag alltså äntligen tiden!

Men! Ja, för det finns ett men: ljudet togs inte upp vid min första inspelning av boköppningen och jag vill inte (!) spela in ljudet i efterhand direkt. Så jag kryper helt enkelt till korset och erkänner att jag fått spela in en andra gång och att jag med detta alltså vetat vad det är för bok i paketet då hela proceduren från oöppnat paket till öppnat paket liksom spelas in endast en gång och på första försöket.

Temat till detta bokbyte har varit ”Böcker vi vill ha, men som vi inte köpt ännu” och min ledtråd var till denna boköppning: ”En svensk ungdomsbok av en manlig författare utgett av ett omtyckt förlag”.

Som jag säger i klippet så är jag lite rädd att jag (bland annat på grund av viss frustration över första inspelningens misslyckande) inte låter tacksam för boken. Jag är tacksam och jag vill än en gång säga tack till Nelly! ♥

Kommentera gärna!

