Årets bokmässeskörd:

Jag trodde ett tag att jag inte skulle ha möjligheten att alls besöka Bokmässan i Göteborg i år, men sedan insåg jag att jag trots jobb, inplanerat kalas för min pappa och trots ett behov av att också ägna tid åt studier, så fungerade ändå fredagen.

Fredagens besök på bokmässan resulterade således i denna hög:

Översatt till titlar nerifrån och upp ser inköpen ut som följer:

  • Mats Strandberg & Sofia Falkenhem – Monstret i natten
  • Mats Strandberg & Sofia Falhenhem – Monstret på cirkusen
  • Jenny Jägerfeld – Brorsan är kung
  • Anna Ahlund – Du, bara
  • Eva Susso & Moa Eriksson Sandberg – 8 saker du aldrig skulle våga
  • Kim Thúy – Vi
  • Kim Yhúy – Mãn
  • Delphine de Vigan – No och jag
  • Delphine de Vigan – Dagar utan hunger

Min sambo investerade även i spelet som syns i bakgrunden:

  • Pandemic Reign of Cthulhu

Av förra årets bokmässeskörd som bestod av tio titlar kan jag dessutom nu se tillbaka på och konstatera att jag läst åtta av dem (och ska jag vara rättvis hade jag redan läst tre av dessa titlar redan innan bokmässan och jag ville bara äga dem med), vilket jag tycker är bra statistik och det bådar gott för årets skörd.

Jag fick även en signering i år:

Och den värderas högt kan meddelas! ❤️

Kommentera gärna!

