Årets bokreahög:

Årets bokreahög hämtades ut hos mitt postombud här om dagen. Jag skrev ju för lite sedan att jag kanske, eventuellt, hade klickat hem sex titlar och … well, I have.

Närmare bestämt:

  • Mörka platser av Gillian Flynn
  • Pojkarna av Jessica Schiefauer
  • Du föll och jag för dig av Lina Stoltz
  • Stanna av Flora Wiström
  • Bli som folk av Stina Stoor 
  • Ett eget rum av Virginia Woolf

Varför just dessa böcker?

Mörka platser på grund av att jag länge varit nyfiken på Gillian Flynn som författare, Pojkarna då jag läst boken förr och helt enkelt vill äga den, Du föll och jag för dig eftersom jag älskar titeln och jag är nyfiken på författaren, Stanna because of alla positiva snackisar om både bok och författare, Bli som folk klickade jag hem på grund av att jag älskade Stina Stoors novellixbidrag och är nyfiken på mer, och Ett eget rum då Virginia Woolf inte avskräckt mig än och på grund av att jag har hört så mycket om just den klassikern.

6 thoughts on “Årets bokreahög:

    • Elina skriver:

      Jag har redan fyllt upp botten på fler flyttkartonger än vad vi trott och då har jag ändå rensat bort tre kassar hittills! 😜😉

        • Elina skriver:

          Alla boksamlares stora problem naturligtvis, men nu hoppas jag kunna boksamla desto mer i huset sedan eftersom tanken är att vi bor där stor del av livet om allt vill sig väl!

          Stort tack! ❤

Kommentera gärna!

