Deltog någon mer i Stora Bokbytardagen igår?

Jag hade nästan missat att det var Stora Bokbytardagen igår, men fick av en händelse se ett inlägg angående att Eksjö stadsbibliotek var med och att det igår gick att lämna en bok för att ta med sig en annan hem:
bokbyt2017

Jag passade på att efter jobbet igår ta svängen förbi Eksjö stadsbibliotek där jag egentligen lämnade fler böcker än en, men där jag också gick hem med två böcker jag hoppas och tror att jag kommer uppskatta. Det känns fint att några av de böcker jag bestämt mig för inte ska bo i mina egna hyllor längre, kan få bo i någon annans hylla eller hyllor istället – och – att två böcker som andra tagit hand om tills igår, har hittat hem till mig istället. 💕

De två böckerna jag tog med mig hem igår var Bea Uusmas Astronauten som inte fick landa och Johan Heltnes Det finns ingenting att vara rädd för.

Kommentera gärna!

