Äntligen läste jag ut en bok!

Jag är så himla glad över att det regnade i början av veckan. Med regnet kom en krypande lust att krypa upp i soffan med ett täcke och faktiskt läsa. Och jag har sedan dess läst ungefär 100 sidor varje kväll, vilket är mer än vad jag läst just skönlitterärt sammanlagt på en och en halv månad! 

Nu är Dödens märken av Veronica Roth äntligen utläst och jag är så lycklig över det faktum att första boken sedan mars nu är utläst! Hurra! Lyckotjut och metaforiskt konfettiregn med bokstäver! 🎈

Jag är inte beredd att ropa hej än, men det känns som om den allra största lässvackan för den här gången är förbi. Jag undrar om det kan ha att göra med att det även börjar kännas som om jag är mer i fas med både flyttpackning och studierna? Kanske, kanske. 

2 thoughts on “Äntligen läste jag ut en bok!

Kommentera gärna!

