Bokmässeskörden 2017:

Jag var på Bokmässan i år med två av mina bästa vänner. Vi satsade på söndagen i år och det kändes som en lagom lugn och fin mässdag. Jag kom hem några kassar tyngre, samt ett spel rikare, och min bokmässeskörd ser ut så här:

Uppifrån och ner kan i bokhögen skymtas:

  • Mia Öströms Vakuum 
  • Johan Ehns Down under
  • Mats Strandbergs & Sofia Falkenhems Monstret och människorna
  • Maria Frensborgs Mina smala axlars längtan 
  • Anna Ahlunds Saker ingen ser
  • Emelie Schepps Pappas pojke (signerad dessutom)
  • Margaret Atwoods Tjänarinnans berättelse 
  • Shaun Tans Det röda trädet

Och med hem följde också spelet Sherlock Holmes Consulting Detective som jag ser fram emot att testa i höst.

2 thoughts on “Bokmässeskörden 2017:

  1. Eli skriver:

    Åh vilken fin bokhög! Det röda trädet är en av mina favoritböcker någonsin, den är så fantastisk! Jag läser den ofta, om och om igen. Shaun Tan ❤ Älskade också Vakuum, Down under och Saker ingen ser. Du har fin läsning framför dig 🙂

    • Elina skriver:

      Åååh! ❤️ Det är precis det jag hoppas! Jag har nämligen verkligen valt ut titlar jag tror att jag kommer uppskatta, gilla till älska! 😊

Kommentera gärna!

