Inför sommaren…

… som officiellt startar i övermorgon med den första juni (enligt mig), så har jag bytt tema på bloggen till ett jag trivs med mycket då det är både stilrent och snyggt. Jag gillar texten och gillar hur alla inlägg, widgets, med mera samarbetar ypperligt bra från förra temat med detta och jag har i sanningens namn varit sugen på att ändra tema ett par månader. Jag ville bara att ändringen var motiverad vilket jag nu tycker att den är för att det från och med i övermorgon alltså är S.O.M.M.A.R.!

Jag hoppas dessutom att det ändrade temat ska göra mig en uns mer mån om att läsa, skapa inlägg och att jag helt enkelt ska vårda den snygga bokbloggen lite extra! Och i och med att detta inte är ett förhastat beslut eller ett beslut taget spontant, tycker jag att jag gjort helt rätt klick! Jag gillar temat, allt med det, och jag gillar dessutom det gråa som kommer att passa alla bilder jag kommer lägga upp utan minsta problem!

Det jag dessutom laddar upp inför och ser fram emot är att den 19:e juni kunna ta min allra första riktiga semester någonsin i mitt liv! Jag hoppas hinna läsa en del, men tänker att det allra viktigaste är att hitta en läslust och att ta hand om mig själv i sommar!

Kommentera gärna!