Ni har väl inte missat att ”Bladen brinner” säkrats två hela säsonger redan nu?!

Jag är så himla galet pepp på detta initiativ att jag knappt kan låta bli att längta till höst, och så vidare, all ready. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna komma på invigningsfesten därtill.

Alltså detta blev resultatet av Lisa Bjärbos och Johanna Lindbäcks kickstarterkampanj:


Jag är en av alla de där 293 uppbackarna. Jag och 292 personer till har lagt en liten till större slant för att göra Bjärbos och Lindbäcks poddidé till verklighet. Jag är på förhand så oerhört stolt och tvekar inte på att detta kommer bli en podd som kommer kunna anses vara ”kalasbäst”, enligt mitt eget vokabulär.

Wohooo! ❤️

Kommentera gärna!

