Just nu:

image

2 thoughts on “Just nu:

  1. Louise skriver:

    Åh det var så länge sedan jag läste femte boken! Håller på med fjärde nu och den kan jag ganska bra, men ska bli roligt att läsa femte igen. Det är nog massa som man hunnit glömma bort!

    • Elina skriver:

      Samma här! (: Det är ett kärt återseende även om jag nu har ett litteraturvetenskapligt perspektiv med på ett hörn. (: Jag tror det är dröser av saker man har glömt bort, särskilt eftersom i alla fall jag har kollat en del på filmerna sedan jag läste böckerna sist…

Kommentera gärna!

