Januariläsningen

Första månaden 2014 är redan förbi, och jag kan konstatera att jag har läst fem verk och 1202 sidor i januari. Antalet sidor omfattar även sextio sidors läsning i Dash & Lily’s Book of Dares, som jag funderar på att pausa tills november/december i år när bokens stämning kommer passa sig ännu bättre än nu. Hur som haver, blev det fem hela verk lästa i januari:

De bästa två böckerna i januari är helt klart Vi kom över havet och Vi är inte sådana som i slutet får varandra. Resten av böckerna blev mer eller mindre sådana där ”okej” böcker… Det kommer komma en recension av Otsukas roman idag eller imorgon (hoppas jag). Och på onsdag bokcirklar jag om Otsukas roman med andra biblioteksglada bokcirklare. Jag ser fram emot den här cirkeln mycket. Jag hoppas att det är fler som har tyckt om boken och jag hoppas att det kan komma en hel del intressanta tankar och aha:n av att diskutera den här tillsammans med andra!

Kommentera gärna!